Markedsføring og reklame

Visuell identitet handler om å ta styring over budskapet du sender ut til kundene dine.

Det handler om de synlige aspektene ved en merkevare, og inkluderer blant annet logo, fargebruk, bilde og illustrasjonsstil.

Det inkluderer også profileringsmateriale i form av for eksempel nettside, annonser og trykksaker.

Dine kunder og leverandører lager en oppfatning av deg ut fra hva de hører og ser.

mobil-2.gif

Web.

Er du på nett? Vi tilbyr nettløsninger i form av bl.a. bestillingsider med og uten betalingsløsning, vi lager nettsider bygget på plattformen squearspace. Vi kobler deg til alle typer sosiale medier som instagram, Facebook, Linkedin o.l. Vi setter opp blogg. Det er som en nyhetskanal ut til dine kunder og følgere.

Uansett hvilken bransje du jobber i , så er sosiale medier en arena du bør utnytte maksimalt. Det er målbart! Vi hjelper deg å komme i gang.

Les mer..

Skjermbilde 2021-03-18 kl. 14.43.41.png

Logomerking.

En logo er et kjennemerke for din bedrift, og skal hjelpe kunden å huske nettopp ditt firma. Logoen er en start på bedriftens visuelle profil og merkevare. Å logomerke produkter med bedriftens logo/budskap kan gjøres på mange ulike måter, som f.eks. påsatt merke som transfer, Print ’n Weave merke, brodert merke eller direktebrodering, kunstskinnmerke, gummimerke, laser eller direkte silketrykk o.l.

Les mer..

Annonse.

En god annonse skal også gjenspeile din visuelle identitet. Annonse kan bygges på ulike flater både på papir og på nett, som feks. sosiale medier som også bruker måleverktøy. Det ene henger ofte sammen med det andre, om annonsen er på trykk i avis eller magasin så er det lurt å ha en landingsside å gå inn på på nett i tillegg.